17 Hari Lagi??

Arghhhhhhhhh..tidakkkk..

17 hari jer lagi??
hmmm..mcm xcaya jer dah nk jadik bini orang..
agaknyer kalo sy nk canx,aper akn jadi erk?


adakah mak n abh kt kg akn kejar saya keliling rumah dengan parang kontot?ataupun sy kena pulau dengan semua family sy??


ekekekkekeek..
ohh..mungkin tidak..sebab inilah yg saya tunggu selama ini.ngeh ngeh ngeh..gelak setan!!



and tinggal bape ari je lg saya kerja di opis sekarang ni.ade rezeki lain,insyaallah xkan kemana ...doakan saya..

Amin!!

posted under |

1 comments:

Mrs. Bee said...

congrats jijie..at last..ur dream come true..\(^_^)/..alhamdulillah..see u dis sunday..nk tgok awak & epy kebas mulut sbb asyik senyum atas pelamin..kekeke

Newer Post Older Post Home

Pasal Saya

My photo
love pink too much. anak bongsu.. and sangat gemar makan ayam..

Followers

Powered By Blogger

Recent Comments